SKÄRPNING!!

Nä skärpning!!

Nu har jag fått för mycke klagomål om att jag inte är aktiv på den här sidan..
sorry, ska väl bli ändring på det nu!! ;)

Ja det har väl hunnit hänt rätt så mycket..
Jag, evelina, natah och petra har hunnit vara i bulgarien i en vecka.. vilket var ett tag sen, men men..
jag hade det iaf. jävligt kul där nere!!

Jag har gått ner i tjänst, och börjat jobba halvtid. För att börja plugga upp min engelska.
Å jag säger bara en sak.. Det är de bästa jag gjort!!
Det är verkligen super kul, och vi har en kanon bra lärare!!=)

Såååa...

(evelina och natah hoppas ni är nöjda.. ;) )

Kommentarer
Postat av: evelina

evelina är i alla fall nöjd nu..
kraaaaaaamas

2007-09-14 @ 11:16:31
Postat av: Therese

Hmmm, här har det inte hänt mycket på ett par dagar! *hahaha*

2007-09-20 @ 13:56:51
Postat av: evelina

Fia satt och lekte i sandlådan när en dum kille kom och sa KUK och FITTA, hon visste inte vad det var så hon gick till sin mamma och pappa och fråga
-mamma pappa vad är kuk och fitta??? mamma och pappa ville inte säga vad det betyder så dom LJÖG ( de får man inte göra)så dom sa
-ja fitta är ett finare ord för soffa och kuk är ett finare ord för gitarr, sa dom. Nästa dag kom killen igen och sa: stick till horhuset och knulla, hon visste inte vad det betydde heller så hon fråga sin mamma och pappa, dom ville fortfarande inte säga vad det betydde så dom sa
-ja horhus är ett finare ord för affär och knulla är ett mycket finare ord för handla. Näste dag kom Fias fröken till henne och sa
-Hej Fia är dina föräldrar hemma? Då sa Fia
-Nää dom är i horhuset och knullar men om du sitter på min pappas kuk kan jag spela en trudelutt på min fitta för dej...

2007-09-30 @ 19:57:43
URL: http://evelinahanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0